mandag den 6. august 2012

ON THE STREETS PT. 1

Så kom tiden til den allerførste streetstyle-post! Eller, jeg har snydt lidt, for kun ét af menneskerne har jeg stoppet tilfældigt på gaden... Men well :)

This lovely gentleman didn't speak Danish - hence writing this in English. Unfortunately I didn't get his name! There are so many things about his style that fascinate me. At first it looks all casual with the jeans and sneakers, but then there's the blazer jacket that polishes the look a little. The accessories (lots of bracelets and a dog-tag-like necklace) is also a great touch to it, and he's topping it off well with the casual just-rolled-out-of-bed-hair. This is a look that goes many ways - it suits both casual and semi-formal occasions, and I absolutely love looks that are versatile.

Min smukke veninde Nadja har en virkelig lækker stil. Hun er ikke bange for at gå all-out med noget lidt mere edgy eller rocket, og det er så fedt. Hendes trademark må være læderjakke og creepers!

Nadja er DYI-typen - her har hun en top på med skull-udklipning som hun selv har klippet.

Igen en gang DYI - denne gang er det hendes shorts. Hun har selv klippet et par jeans til shorts og sat alle nitterne på - igen er det det unikke der kendetegner Nadja.


Nadja og jeg er begge suckers for smykker - især ringe! Jeg indrømmer gerne som den første at jeg er dybt forelsket i skelet-ringen på nederste billede, og ringen på pegefingeren på det øverste billede er et arvestykke - igen en ting vi har tilfælles. Smykker er bare så meget mere specielle når man har arvet dem!

Og se så lige hvem vi mødte - skønne Marie og Lærke fra hhv. Vilde Kaniner og AND THE BLACK. To skønne tøser som jeg er så heldig at kende privat.

Sidst, men ikke mindst - Nadja og jeg kom forbi Telenor-butikken og fandt dette. De mange telefoner, som jeg går ud fra er attrapper, tiltrak sig en del opmærksomhed. Personligt synes jeg bare det ser enormt fedt ud!

Det var det for idag - så har jeg også fået taget hul på det små-akavede i at lege irriterende fotograf der forstyrrer folk på gaden ;)

/M

1 kommentar: