tirsdag den 28. august 2012

RAINY TUESDAY

Jeg fik lige en tanke idag... For at I kan forstå hvad jeg bliver inspireret af stilmæssigt var det måske en god ide først at vise jer, hvor jeg kommer fra - dvs. hvordan et typisk hverdags-outfit ser ud for mig. Derfor fik jeg idag min skønne veninde Marie til at skyde et par billeder af mig.


Blusen og jakken er fra H&M, bukserne er vistnok fra Bilka, og grønne Converse. Simpelt er vidst nøgleordet i min hverdagsgarderobe, men alligevel kan jeg godt lide at sætte det sammen på denne måde. Jeg er lidt forelsket i den street-inspirerede stil for tiden, selvom det nok ikke bliver afspejlet i min stil ;-)



Min yndlings-do i øjeblikket er helt klart denne. Dreads'ne op i en knold, et par hårnåle til at holde pandehåret og så et bandana i en sjov farve. Pt. har jeg et rødt, lilla og lyserødt bandana, og jeg elsker at det kommer til at se lidt pin-up inspireret ud. Jeg har længe været betaget af pin-up stilen og ville gå i den slags tøj konstant hvis jeg havde råd til at skifte garderoben ud!

Sidst, men ikke mindst - lidt hurtigt om makeuppen. Jeg læste et tip for nylig på BeautyJunkie, hvor den skønne Cecilie foreslog at lægge en hvid eyeliner under den farvede for at få farven til at poppe mere. Det tænkte jeg, at det skulle jeg prøve! Derfor lagde jeg en lilla kohl fra Nilens Jord ud over en hvid, og jeg er faktisk ret tilfreds med resultatet, på trods af at det I ser ovenover er efter en gåtur i regnvejr - sådan er det når man går til øver og himlen beslutter at åbne sig!

Bang, nu har I set lidt om hvor jeg kommer fra, rent stilmæssigt - det er ikke noget dyrt og fancy, men det er tøj jeg selv synes er fedt og rart at have på, og det er vist meget godt ramt hvis jeg skal sætte ord på min stil :-) Behageligt og casual, men stadig med et feminint twist.

/M

Ingen kommentarer:

Send en kommentar