torsdag den 30. august 2012

YES WE CAN!

Idag fik jeg nok den bedste kompliment nogensinde - nemlig at jeg ligner "Yes we can!"-damen. I ved, hende fra 50'erne.
Det har muligvis noget at gøre med, at jeg igen idag har mit røde bandana på. Min makeup idag er også inspireret af pin-up stilen, og jeg skød lige et par hurtige billeder til dette indlæg.

Jeg har lagt en basis nude øjenskygge helt op til brynet (MAC - "Yoghurt" på Hello Kitty paletten), med GOSH eye-shadow primer under. Derefter lagde jeg en sort kohl (GOSH kohl eyeliner i "Black") langs vipperne, og til sidst lavede jeg de famøse wings. De kræver træning, så prøv dig frem! Jeg har først nu lært at lægge dem nogenlunde ens, så som sagt, træning er ordet! Jeg sluttede looket af med et par lag mascara (Hypnôse fra Lancôme) og en gang hurtig pudder (Maybelline "Dream Mat Powder) og vupti - så er man pin-up hverdagslækker!

Hvis du ikke er så heldig at have lange, lækre vipper fra naturens side kan du roligt smække nogen falske vipper på. Hvis det er til hverdag kan du evt. nøjes med halve vipper - dvs. du klipper vipperne over på midten og lægger dem på den yderste halvdel. Lækre vipper er en vigtig del af dette look, så få bare gang i bambi-vipperne!

/M

Ingen kommentarer:

Send en kommentar